Algemene voorwaarden spaarsysteem.
Altijd 10% spaartegoed met klantenspaarsysteem
Over het af te rekenen aankoopbedrag bij Adventure Store in de winkel , spaart u 10% spaartegoed, behalve bij producten die al actiematig worden aangeboden, reeds zijn afgeprijsd of onder de categorie service producten vallen. Deze korting wordt door ons kassasysteem bijgehouden en u ontvangt de gespaarde korting 4x per jaar ( 14 dagen na elk kwartaal ) op het door u opgegeven e-mail adres. De korting wordt in de vorm van een waarde cheque uitgekeerd en deze kunt u alleen in de winkel verzilveren. Wij geven geen geld terug op deze waarde cheques en de cheques hebben een geldigheid na verzending tot het einde van dat betreffende kwartaal. Indien u geen e-mail adres heeft of wilt opgeven, of geen prijs stelt op onze wekelijkse nieuwsbrief, kunt u helaas niet deelnemen aan ons klanten spaar systeem.
ps. Ons oude spaarsysteem (de zegeltjes kaart is niet meer inleverbaar, dit spaarsysteem is opgehouden met ingang van 1-1-2015)
Verzenden & Retourneren
Verzendkosten:
Bij een bestelling boven € 50,00 is de verzending in Nederland gratis.
Bij een bestelling onder € 50,00 hanteren wij binnen Nederland een bijdrage in de verzendkosten van € 3,95 incl. BTW.
Betalen :
Er zijn meerdere mogelijkheden om je bestelling op Outdoorspecialist.nl te betalen
iDEAL
Als je in het bezit bent van een Nederlandse bankpas, kun je er voor kiezen om met iDEAL te betalen. Je doorloopt dezelfde stappen als bij internetbankieren. Vervolgens reken je af in de vertrouwde online betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank.
AfterPay
AfterPay voert voor Outdoorspecialist.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. Je kunt via de digitale factuur betalen tot een bedrag van € 250,-.
Ter goedkeuring van je verzoek om te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.
Voor het gebruik van AfterPay rekent Outdoorspecialist.nl €0,95 aan servicekosten. Deze servicekosten worden vermeld in het bestelproces.
Je kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij je naar het consumentendeel van de AfterPay website.
Lees hier de acceptatie en betalingsvoorwaarden van AfterPay.
Creditcard
Kies je er voor om per creditcard te betalen, dan word je doorgestuurd naar een beveiligde omgeving waar je jouw creditcardgegevens kunt invoeren. De volgende creditcards worden geaccepteerd: Visa en MasterCard.
PayPal
Met PayPal kun je je bestelling direct en eenvoudig betalen. Je komt terecht op een PayPal betaalscherm waar al je betaalgegevens reeds zijn ingevuld.
MisterCash
Kies je er voor om met MisterCash te betalen, dan word je doorgestuurd naar een beveiligde omgeving van je eigen bank. Daar kun je vervolgens je kaartgegevens invoeren.
Levertijd:
Zodra uw bestelling is betaald nemen wij de order in beheer en streven wij naar een een snelle levertijd.
• Bent u niet thuis op het moment van leveren, dan zal de vervoerder het pakket een dag later voor de 2e keer opnieuw aanbieden.
• Indien u op dat moment weer niet thuis bent, zal de vervoerder het pakket naar een afhaallocatie brengen, alwaar u het zelf kunt ophalen. Hier heeft u 3 weken de gelegenheid voor, daarna gaat het pakket retour verzender. Hierover krijgt u van ons een bericht.
• Indien u daarna alsnog uw bestelling wilt ontvangen, kunt u deze gratis ophalen bij Adventure Store of opnieuw door ons laten versturen, waarbij een bedrag van € 12,50 in rekening wordt gebracht voor administratie/handeling/verzendkosten.
• Indien er 5 weken ná de 1e bezorgdatum niets van uw vernomen is, zal uw aankoopbedrag aan u teruggestort worden, echter er zal een bedrag van € 20,00 voor administratie- & handelingskosten in mindering worden gebracht.
Retourbijdrage
Outdoorspecialist.nl groeit en daar zijn we natuurlijk hartstikke trots op. Maar met onze omzet groeit ook het aantal bestellingen dat retour wordt gestuurd. Helaas worden we gedwongen om hier in de toekomst anders mee om te gaan.Vooropgesteld: retourneren is absoluut niet fout. Bij Outdoorspecialist.nl koop je bij de zelfstandige Outdoorspecialist winkel bij jou in de buurt. In die winkel is het de normaalste zaak van de wereld om kleding of schoenen te passen voordat je tot aankoop over gaat. Het aantal retouren online blijft echter fors stijgen.
Om die reden hebben we vanaf heden (juli 2021) de retourbijdrage in het leven geroepen. Dit geldt voor alle afgeprijsde artikelen op Outdoorspecialist.nl. Als klant draag je nu bij in de transportkosten. Verzending op de heenweg – dus naar jou toe – is gratis boven de €50,- want online shoppen moet leuk blijven. Maar de kosten voor het terugsturen gaan wij als Outdoorspecialist.nl in sommige gevallen delen met jou als klant. Dat vinden wij wel zo eerlijk.
Is dat voor Outdoorspecialist dan echt zo duur?
Een klein kijkje achter de schermen bij Outdoorspecialist.nl: wij zijn een verzamelplatform van zelfstandige winkels online. De lokale Outdoorspecialist winkel bij jou om de hoek is aangesloten bij Outdoorspecialist.nl. Zij verzorgen de afhandeling en verzending van jouw bestelling. Teruggestuurde schoenen worden dus ook door jouw lokale winkel verwerkt. Los van de verzending maakt de lokale winkel kosten voor die verwerking, voor het uitpakken, voor het reinigen en voor de verpakkingsmaterialen.
Hoe werkt een retourbijdrage precies?
Zoals gezegd blijft verzending (vanaf €50,-) gratis. Voor het retourneren via het antwoordnummer vragen we vanaf heden (juli 2021) een retourbijdrage van € 1,95 bij alle afgeprijsde artikelen uit de Sale, Outlet Actie en Black Friday categorie. Dit is ongeacht het aantal producten dat wordt teruggestuurd. Het retourlabel hiervoor zit in de verzendzak bijgevoegd. De retourbijdrage wordt ingehouden van het bedrag dat we aan je terugbetalen.
Wanneer betaal ik deze bijdrage niet?
Bij artikelen die niet zijn afgeprijsd wordt in het geval van een retourzending geen retourbijdrage ingehouden.
voor meer info kunt altijd even bellen 0492-523668 of mailen naar : info@adventurestore.nl
Algemene voorwaarden leden van clubs of verenigingen die wij sponsoren.
* Indien u lid bent van een vereniging of club die wij sponsoren dan krijgt u een privilege in de vorm van een bepaalde directe kassakorting op vertoon van de kaart of pas van de club of vereniging waar u lid van bent. Om in aanmerking te komen en gebruik te kunnen maken van deze privilege bent u wel verplicht om zich aan te melden in ons klantensysteem met naw gegevens en een geldig e-mailadres. Wilt u dit dit niet dan kunt u helaas geen gebruik maken van deze privilege.
Hierop zijn uitgesloten, service artikelen zoals gasvullingen, gastanks, onderhoud en reparaties.
voor meer info kunt altijd even bellen 0492-523668 of mailen naar : info@adventurestore.nl
Algemene garantie voorwaarden producten:
- Wij zullen al de klachten die onze klanten hebben naar beste vermogen in behandeling nemen.
- De garantie termijn in Nederland is altijd minimaal 2 jaar. Sommige merken hebben langere garantie termijnen.
- Garantie is altijd van toepassing op fabricage of materiaalfouten, dus niet op het gebruik van artikelen en ook niet op slijtage van het product. Ook van belang bij beoordeling van een klacht is of het artikel voor het juiste doel of functionaliteit is gebruikt
- De 1e aankoopdatum is de wettelijke ingang van de garantie termijn van een product, dus bij vervanging geldt altijd de datum van aankoop van het 1e product.
- Veelal zal de klacht moeten worden beoordeeld door de fabrikant cq. leverancier.
- De afhandeltijd van een reparatie kan afhangen van de bewerkelijkheid van het product en van de snelheid van de fabrikant. Wij zullen altijd alles in het werk stellen om uw klachten zo spoedig mogelijk af te handelen, ook geven wij vooraf aan wat deze te verwachten afhandeltijd zal zijn.